01 oktober, 2008

Filminspelning och Prozac

Idag har jag varit statist på en filminspelning hela dagen, fick inte se hur det blev. Men eftersom de filmade under flera timmar, och många vinklar anar jag att jag inte kommer vara så anonym efter det. Tänker självklart se filmen på premiären, jag och hela familjen. Tror min dotter är med på ett hörn också, hennes skolklass var statister. (Tänker inte skriva ut namnet på filmen här)

Att spela in film innebär också mycket väntan, och jag har ägnat dagen åt att läsa "Let them eat Prozac" av David Healy. Vi har som sagt ett elective där vi skall granska SSRI-preparaten, Läkemedelsföretagen, Scientologernas roll, och jämförelse mellan KBT och SSRI. Rätt intressant, och stor skillnad mot det vanliga skolarbetet.

Imorgon har jag kort dag, endast en liten föreläsning, sen har jag em till att fortsätta läsa boken.

Inga kommentarer: